Η Χρήση των Μεταβλητών σε LEGO Mindstorms.
Μια προσέγγιση στην έννοια της μεταβλητής μέσα από τη χρήση της για να επιτευχθεί επιταχυνόμενη κίνηση σε ένα απλό ρομπότ Lego Mindstorms EV3. Εντελώς ανάλογη προσέγγιση μπορεί να γίνει και με το προηγούμενο μοντέλο Lego Mindstorms NXT ή και άλλες ρομποτικές πλατφόρμες.
Μια προσέγγιση στην έννοια της μεταβλητής μέσα από τη χρήση της για να επιτευχθεί επιταχυνόμενη κίνηση σε ένα απλό ρομπότ Lego Mindstorms EV3. Εντελώς ανάλογη προσέγγιση μπορεί να γίνει και με το προηγούμενο μοντέλο Lego Mindstorms NXT ή και άλλες ρομποτικές πλατφόρμες.
*Εδώ περιγράφεται πώς μπορεί να γίνει ενσωμάτωση μιας παρουσίασης σε μια ιστοσελίδα
** Ένα διαδικτυακό, ελεύθερο μάθημα για τη γνωριμία με την Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσω της εκμάθησης της ρομποτικής πλατφόρμας των Lego Mindstorms EV3.
*** Η παρουσίαση σε μορφή Google Slides Με δυνατότητα λήψης σε άλλες μορφές όπως PowerPoint ή PDF
*** Η παρουσίαση σε μορφή Google Slides Με δυνατότητα λήψης σε άλλες μορφές όπως PowerPoint ή PDF
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου