Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που έχει ως στόχο την οικοδόμηση της επαναληπτικής δομής ΓΙΑ. Πιο συγκεκριμένα, το αντικείμενο προσομοιώνει την εκτέλεση του αλγορίθμου υπολογισμού της προπαίδειας, με χρήση εντολών της αλγοριθμικής γλώσσας προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ. Κατά την εκτέλεση του αλγορίθμου απεικονίζονται δυναμικά τα περιεχόμενα των μεταβλητών, ενώ παρέχονται επεξηγηματικά σχόλια σε επιλεγμένες εντολές. Ο χρήστης έχει δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τρεις επιμέρους εκδοχές του αλγορίθμου και ελέγχου της εκτέλεσής τους, με χρήση των πλήκτρων: έναρξη, παύση, βηματική εκτέλεση και τερματισμός.
Η εκφώνηση της άσκησης είναι:
Να γραφεί αλγόριθμος, ο οποίος να διαβάζει ένα ακέραιο αριθμό και να τυπώνει την προπαίδεια του μέχρι το 10. Επεκτείνετε την άσκηση, ώστε να ζητάει ένα αριθμό α και να τυπώνει την προπαίδεια του, όσο δίνεται κάποιος θετικός αριθμός
(Συμπληρώστε τα κενά στο "Άσκηση 1")
Πατήστε εδώ για τη λύση με 3 διαφορετικούς τρόπους και πρόσβαση στο διαδραστικό σενάριο.
Επέκταση άσκησης:
Ζητήστε 2 ακέραιους αριθμούς και τυπώστε όλη την προπαίδεια τους (Συμπληρώστε τα κενά στο "Άσκηση 21")
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου